Selasa, 08 Desember 2015

Harga Smartfren Andromax Qi

Harga Smartfren Andromax Qi - Selain Smartfren Andromax Andromax R dan Q, wira baru vendor tempatan yang sudah mempunyai nama-nama besar, Smartfren, adalah Smartfren Andromax Qi masih satu gen dengan kehadiran Andromax Q. Qi Andromax sekali lagi barisan lengkap Andromax 4G Siri Smartfren ramuan. Sebenarnya, antara Smartfren Andromax Qi dengan Q Andromax boleh dikatakan sebagai 'saudara kembar'. Walaupun ia adalah produk gen, ternyata Smartfren Andromax Qi mempunyai beberapa perbezaan dari saudaranya yang juga diperkenalkan pada Selasa (06/09) semalam.

Secara fizikal, spesifikasi  Harga Smartfren Andromax Qi juga reka bentuk badan yang sama Andromax Q. telefon pintar ini masih membawa LCD TFT berukuran 4.5 inci dengan resolusi 854 x 480 piksel WVGA. Skrin mempunyai tahap kepadatan mencapai 218 ppi kepadatan piksel. Oleh itu, paparan visual Smartfren Andromax Qi akan sama sebagai paparan yang dihasilkan oleh Andromax Q. Smartfren sendiri juga membentangkan Andromax Qi mengejar dalam dua warna iaitu hitam dan putih.

Walaupun ia adalah telefon pintar kelas pertengahan dengan reka bentuk yang mudah, tetapi Smartfren Andromax Qi masih mempunyai reka bentuk yang menarik dengan sudut minimalis. Salah satu kelebihan yang dibawa oleh spesifikasi Harga Smartfren Andromax Qi adalah penggunaan perlindungan skrin AGC Dragontrail Glass. Sistem perlindungan skrin juga digunakan dalam produk Smartfren Andromax R.

Sumber  : http://www.anekaponsel.com/2015/12/harga-smartfren-andromax-qi.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar